2009-07-06

Då har jag lyckats igen...

Kan inte annat än skratta åt mig själv! Klantig som få, finns det någon tävling i det? Skulle vinna direkt...

Gick ut med Filip för en stund sedan. Han tyckte att matte var tråkig som bara pratar i telefon eller smsar hela tiden. Som jag tidigare berättat var det otroligt många gulliga människor som ställde upp på Chappen. Många av dem kände jag inte sen tidigare men börjar nu. Har haft kontakt med några riktigt roliga, goa och snälla människor sedan jag kom hem. Telefonen har gått varm kan jag säga. Sms åt flera olika håll hela tiden och samtal därimellan. Men Telia blir nog bara glada... Ja, jag vet! Det var inget nytt att min telefon går varm, men nu är det ännu mer än tidigare. Inte bara 23 timmar per dygn...:p

Hur som helst. Skulle ta en lugn och tidig kväll. Ha, märker det... Fastnade i telefon och sedan var klockan halv två. Sedan ut med hunden och vad gör jag då? Snubblar på ett extremt stort ogräs! Säkert 3 mm i diameter och minst 20 cm högt! Hur lyckas jag? Plattfall framåt... Klarade det utan blesyrer så då gör jag om det hela. Skruttis (katten) ville komma in och såklart få mat. Självklart! Bara att servera, vänder 180 grader och pang! Ett ben var i vägen för det andra och plattfall! Den här gången var det inte en mjuk gräsmatta framför utan köksbänken... Gick dock väl iallafall. Med min smidighet kunde det blivit en platt hund eller något istället. Han och katten stod tack o lov bakom för att äta. De såg evinnerligt trötta ut när jag störde deras matro...

En sak jag glömde. Nej, förbisåg menar jag för glömmer gör jag ju inte... host host... Syrran & jag pratade om att hitta på något kul om två veckor på helgen. Förslagsvis blev då grillparty vid Bygget. Först med alla som vill, stor som liten, gammal som ung. Sedan fortsätta med mer party när barnen åkt hem. Vill ni vara med? Ni som känner mig vet det men inte alla andra. Väldigt nära nyktert så länge barnen är där och sedan får var och en välja själva. Krav för inträde! Badkläder & massor med humor!!!

Nu ska jag koncentrera mig och gå de metrar som är till sängen. ;) Får hålla tummarna att jag inte snubblar på sänggaveln eller så....

Många pussar & kramar till alla nya och gamla vänner! God natt