2009-08-16

Söndag! Konstigt sätt att vakna...

Under första natten blev det lite kondens i bilen då vi hade fönstren stängda så i natt tänkte jag att det var bäst att ha dem lite öppna. På morgonen vaknade jag av en konstig känsla. Först hade jag svårt att förstå vad det var men när jag hörde regnet piska på bilttaket förstod jag. Det regnade in på mina fötter! Amanda berättade senare när hon vaknat att hon drömt att någon stänkte vatten i ansiktet på henne. Jag någon, det måste varit moder jord....

Denna morgon började med öm kropp och mycket regn men ganska snart bättrade sig vädret något. Det var svårt att slita sig från Chappen för i år men vi kom ändock iväg vid 14 tiden. Ett stopp på Sharpman, en hästsportsbutik i Mjölby och sedan hemåt igen. Vi var hemma vid 18.30 och hann prata lite med både två och fyrbenta vänner innan det var läggdags.

Chappen är till ända för i år och vi hade en riktigt trevlig helg!

Puss o kram till alla nya och gamla vänner!