2009-08-15

Lördag! Kul dag!

Tidigt lördag morgon vaknade jag av solen. Det var ganska varmt och då det var så förbaskat obekvämt att ligga i lastutrymmet i bilen gick jag upp. Filip och jag tog en promenad och när jag kom tillbaka var även Amanda vaken. Efter lite lugn morgon med frukost i solen åkte vi till Ranch Team Challenge och pratade lite med folket där.

Något senare rörde vi oss in på Chappen. Många bekanta ansikten har det blivit under åren och det är en djungel att försöka komma ihåg vem som hör hemma var...

Dagen flöt på snabbt och med mycket skratt. Dock ändrades vädret under förmiddaagen och det regnade ganska mycket. Men tack o lov hade jag tagit med regnrockar och varma tröjor. Dock hade jag endast öppna sandaler med.....

Lördag kväll avslutade jag ett par timmar tidigare än de andra och Filip och jag somnade lika obekvämt igen....