2008-08-25

Resan påbörjas om fyra dagar!

Uppladdningen fortsätter och det är mycket som ska hinnas med! Lastbilen har fått en invändig makeover och bara de sista små detaljerna är kvar. Den blir snart stripad med våra dekaler, får nya däck imorgon och sen är det bara den roliga städningen kvar...haha. Stort tack till Marcus, Anna och Christer Dalby!

Erik är en stjärna! På två dagar lyckades han med bedriften att ta C-kort! Där slog han nog ett rekord! Stort tack till Connys Trafikskola som med mycket kort varsel löste vårt bilproblem. Vägverket tyckte att min fina lastbil var lite väl gammal.... Förstår inte vad de menar...den är ju bara 32år! Rena ungdomen! Stort grattis till Dig Erik! Nu slipper du inte undan codriver positionen till Tyskland.

Ännu en att tacka är min moster Lotta "Bling-Bling" och morbror Uffe som sponsrar mig med startavgifter, licenser, box och camping! Stort tack till er!

Curt känns jättefin och har (peppar peppar) bibehållt toppform! Inte en miss sedan mitten på Juni! Han går som en kung hemma och går lös när jag är hemma. Han har tagit åt sig av varje lilla beröm som går. Han är i gott hull, god kondition och känns laddad inför tävling. Han har full koll på att något större är på gång men jag undrar om han förstår hur stort?

Rodenåkarna har varit otroligt generösa och valt att sponsra mig och Curt inför VM. Ett stort tack till Inge, Conny, Roffe och alla andra på Rodenåkarna! www.rodenakarna.se

Uffe och Kate Morén kommer delvis slå följe under Americana ( www.americana.de )vilket jag tycke rär jättekul! Nu ska vi visa vad svenskarna går för! Ha ha Stort tack för all hjälp Kate och Uffe!

Loca i Täby och Brodera Med Mera har lyckats hinna få täcken och jackor klara. De blev riktigt fina och tillsammans med all annan ny utrustning åker Curt till VM med en ny box-outfit. Den enda outfit han har på banan är extensions vilka jag och Sara Wingårdh satte i igår. Stort tack till Dig tjejen! Jag rekommenderar starkt Sara som frisör såväl till Er själva som till hästen!

Och sen var det bara jag kvar. jag är väl lika förvirrad som alltid men jag känner mig faktiskt lugn och inte alls så nervös som jag trodde jag skulle vara. Jag lägger min tilltro till Curt och har bestämt mig för att ge järnet! Friskt vågat, hälften vunnet!

Och sist men inte minst, stort tack mamma för all övrig service!!!

Under VM är Mi Björk och hemsidan mest uppdaterade över vad som händer. Jag kommer uppdatera Mi som sedan uppdaterar Er. Vill ni vara med på SMS-listan säg till snarast!
Ett stort tack till dig också vännen!

Återkommer snarast!!!