2008-08-25

Ny bloggare

Hallå ute i stugor, lägenheter och kojjor!

Fram tills för en liten stund sen var jag lyckligt oventande om vad som komma skulle. Här trodde jag i min enfalld att en kraftig förkylning och ett oräknerligt antal tentor under nästa vecka skulle rädda mig från detta omtalade VM, men ICKE! Under en stund av tristess läste jag under aktuellt att Mi Björk kommer vara uppdaterad och blogga under VM, "vad kul" tänkte jag "då är det bara att läsa bloggen så hänger jag med". Men vänta lite nu, Mi?!?, det är ju JAG?

Så det kan gå när man bor tio mil bort och Jossan kan härja fritt över ens fåtal timmars privat liv :) Detta gör jag dock med glädje då totalt oförstående mossiga gubbar bestämt att nästa vecka skall spenderas instängd på Söder istället för vilt hejjandes i Tyskland.

Lev väl nu alla så hörs vi snart igen!
/Bloggar Mi