2009-02-19

Nu har jag fått skäll igen....

Jag får be Er alla om ursäkt för att jag uppdaterar så sällan. Jag hoppas få ordning på tekninken snart så kanske jag blir bättre.

Sedan sist har det inte varit så mycket att berätta om. Mycket av tiden den senaste månaden har gått till Style som tyvärr varit dålig. Tre vändor på Ultuna och två gånger veterinär hemma. Nu ser allt ut att gå åt rätt håll men vi vågar inte säga för mycket! Dock är han iallafall smärtfri och lycklig nu! Jamal är betäckt, med Style så klart, och hon verkar stortrivas med livet hon med.

Gem, min nya Dartmoor, har tillfälligt flyttat till Rimbo Ridskola och ska gå där under våren. Till sommaren är det betäckning med Alfred som gäller.

Planerna inför sommaren har börjat, liksom träningen inför nya Freestyleprogrammen... Hästarna går finfint men mycket mer än så avslöjar jag inte nu.

Ja, det var en sammanfattning av sista tiden och mer kommer!

Många kramar så länge...